MATCHA LOVERS SHOULD CHECK OUT THESE NEW DRINKS AT GONG CHA

1
MATCHA LOVERS SHOULD CHECK OUT THESE NEW DRINKS AT GONG CHA | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca blog Apakatamommydotcom. Korang peminat Matcha tak? Dan semestinya korang peminat Gong Cha kan?? Okey ada berita gembira untuk korang. 

Minuman bubble tea kegemaran rakyat Malaysia Gong Cha dan platform e-dagang nombor satu Malaysia iaitu Shopee kembali bergabung untuk satu lagi minuman khas. Sebelum ini, Gong Cha dan Shopee Malaysia bergabung untuk minuman mango series. 


Kali ini, mereka akan memikat hati pencinta matcha dengan siri minuman matcha baru yang disebut 10.10 Festival Minuman untuk meraikan Shopee 10.10 Brands Festival.

Para pencinta matcha akan menikmati tiga minuman eksklusif. Antara Ketiga-tiga Series matcha yang ada iaitu Matcha Coffee Latte, Matcha Marble dan Matcha Latte, Leya tertarik dengan Matcha Coffee Latte. 

Biasalah peminat coffee jugak, tapi Leya tetap akan cuba ketiga-tiganya sekali. Rugi tak rasa sebab Matcha series hanya ada untuk waktu terhad sahaja dan boleh dibeli melalui App Shopee mulai sekarang hingga 25 Oktober.


Matcha Coffee Latte

Siapa sangka matcha dan espresso boleh berganding bahu dalam satu minuman. Serbuk matcha halus yang disalut dengan susu dan espresso menghasilkan minuman berlapis yang indah. Sekiranya korang tidak dapat memutuskan diantara kopi ais dan matcha latte, bagaimana kalau korang gabungkan kedua-dua sekaligus dan menikmatinya. 


Matcha Marble

Tekstur marble yang indah dihasilkan oleh pengadunan dan penenunan serbuk matcha halus dan susu untuk membentuk penampilan yang halus bak sutera. Marcha Marble dihiasi dengan lapisan susu berkrim khas Gong Cha yang membuatkan korang ingin memerlukan. Sangat sesuai untuk diambil gambar dan upload di instagram. Orang zaman sekarang cakap Instagram-worthy. 


Matcha Latte

Menikmati minuman Matcha Latte terutamanya pada hari yang panas, korang akan berasa sangat segar. Psst! Dari apa yang Leya tahu bahawa matcha latte mempunyai beberapa faedah kesihatan! Jadi tunggu apa lagi?

Siri e-minuman Gong Cha hanya boleh dibeli secara digital melalui App Shopee dan ditebus di semua gerai Gong Cha di seluruh negara. Dapatkan Minuman Festival Shopee x Gong Cha 10.10 secara eksklusif di Shopee melalui portal dalam aplikasi Voucher Makanan & Perkhidmatan dari sekarang hingga 25 Oktober.

Peminat boleh menikmati minuman dengan harga pengenalan RM10. Lebih jimat apabila korang membeli minuman dengan harga RM5 sahaja pada Oktober ini pada tarikh istimewa ini: 3, 7, 10, 15, 18, 21 & 24.

Minuman Festival 10.10 bersempena dengan Festival Jenama Shopee 10.10 yang berlangsung dari sekarang hingga 10 Oktober. Acara membeli-belah dalam talian terbesar di rantau ini untuk jenama seperti Gong Cha dan banyak lagi, Shopee 10.10 Brands Festival pasti mengejutkan pengguna dengan penjimatan yang lebih besar.

Nikmati tawaran eksklusif RM10, penghantaran percuma dengan perbelanjaan minimum RM10 dan pilih pelbagai pilihan produk asli 100% dari jenama kegemaran melalui portal dalam aplikasi Million Dollar Brands Discounts. Pengguna juga berpeluang memenangi hadiah, baucar dan Shopee Coins bernilai sehingga RM1,000,000 ketika mereka bermain Shopee Games seperti Shopee Farm, Shopee Claw, Shopee Poly dan banyak lagi.

Tunggu apa lagi. Lawati https://shopee.com.my/gongcha-shopee-series sekarang. 

Post a Comment

1Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Post a Comment