LEGO-Themed Buffet Dinner yang Mempamerkan Rasa Nusantara Kembali ke LEGOLAND Malaysia Resort

0

Pengunjung boleh menikmati promosi awal dengan membuat tempahan sebelum 22 Mac.


ISKANDAR PUTERI, 17 Mac 2023 - LEGOLAND® Malaysia Resort dengan bangganya mengumumkan kembali Buffet Makan Malam Flavours of Nusantara di Restoran Keluarga Bricks, Hotel LEGOLAND dari 23 Mac hingga 21 April 2023. Tetamu sekarang boleh merayakan semangat kebersamaan dengan menikmati lebih daripada 200 hidangan Nusantara yang lazat dalam suasana LEGO yang menakjubkan dan unik.



Para pengunjung dapat menikmati hidangan lokal dan antarabangsa seperti daging kambing panggang yang sedap, rendang, satay yang juicy, kari, sup, bubur lambuk, ulam-ulaman, gerai makanan langsung dan banyak lagi. Untuk meningkatkan pengalaman makan malam bersama keluarga, LEGOLAND Hotel telah mengatur pertunjukan budaya yang memikat, kumpulan akustik, dan penampilan watak LEGO di restoran. LEGOLAND Hotel juga menyediakan bilik sembahyang khusus bagi tetamu untuk menunaikan kewajipan agama mereka dengan selesa sebelum berbuka puasa.


"Sejak pelancaran bufet tema Nusantara kami pada tahun 2019, kami telah menerima sambutan yang sangat positif. Pelanggan terus datang untuk menikmati suasana yang unik dan perjalanan kuliner yang menakjubkan yang kami sediakan untuk mereka. Atas permintaan yang tinggi, kami memutuskan untuk menjalankan bufet Flavours of Nusantara lagi tahun ini dengan hidangan yang lebih memikat, dibuat dengan bahan berkualiti tinggi dan bersijil halal," kata CS Lim, Pengarah Bahagian di LEGOLAND Malaysia Resort.



"Para pengunjung juga boleh menantikan lebih banyak persembahan tradisional dan moden bertemakan Raya, antara kemuncak pengalaman santapan kami. Pasukan LEGOLAND Hotel kami gembira dipilih sebagai destinasi untuk para pengunjung meluangkan masa berkualiti bersama keluarga pada waktu ini dan berharap memberikan pengalaman yang tidak dapat dilupakan dengan setiap lawatan," tambah CS Lim.

 

Korang boleh tengok gambar lain-lain dalam album Facebook Page Nurul Aleya (apakatamommydotcom)


Menyambut musim ramadan pada tahun ini, LEGOLAND Hotel menawarkan pakej makan malam dengan tawaran terbaik:


Harga dan Promosi Flavours of Nusantara


Harga Buffet Flavours of Nusantara

*Untuk tempahan selepas 22 Mac

Dewasa (12 tahun ke atas)

RM 168 Kanak-kanak (5-11 tahun) / Warga Emas (60 tahun ke atas) RM 85


Exclusive Annual Pass Deals

*10% diskaun daripada harga runcit Dewasa (12 tahun ke atas)

RM 151.20

Kanak-kanak (5-11 tahun) / Warga Emas (60 tahun ke atas)

RM 76.50


Promosi Early Bird

*Untuk tempahan sebelum 22 Mac Dewasa (12 tahun ke atas) RM 138

Kanak-kanak (5-11 tahun) / Warga Emas (60 tahun ke atas) RM 70


Jangan tunggu lagi dan berikan pengalaman makan yang menyenangkan kepada orang yang anda sayangi. Tempahan awal dialu-alukan untuk mengesahkan tempat anda melalui hubungan +607 560 3808 sambungan 3884 atau e-mel admin.fnbhotel@legoland.my.


Untuk maklumat lanjut mengenai Makan Malam Buffet Flavours of Nusantara, layari laman web rasmi di https://www.legoland.com.my/hotel/discover/dining-shopping/flavours-of-nusantara/ atau halaman sosial media LEGOLAND® Malaysia Resort di Facebook dan Instagram.



Post a Comment

0Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Post a Comment (0)