TESTOMONI KIDAONE ELDERBERRY + COLOSTRUM ANTIBODI TERBAIK UNTUK ANAK ANDA

3

TESTOMONI KIDAONE ELDERBERRY + COLOSTRUM ANTIBODI TERBAIK UNTUK ANAK ANDA | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca blog Apakatamommydotcom. Alhamdulillah kali ini Leya hendak berkongsi dengan pembaca wanita atau mak diluar sana yang sedang mencari makanan tambahan (supplements) untuk anak-anak mereka.

Alhamdulillah Zulaikha memang serasi dengan Kidaone Elderberry + Colostrum. Memang terbaik

Zulaikha anak Leya dah masuk umur 2 Tahun, Leya fikir bagus ni kalau dapat carikan supplement tambahan untuk menguatkan sistem imun Zulaikha. Cari punya cari, tertengok pulak Instagram pelawak Harith Iskander. Macam biasalah, bila dah masuk Instagram ni habis semua perkara yang kita nak cari. Macam kena santau je. 

Eh eh, cantiknya isteri Harith Iskandar ni, Dr Jezamine Lim Iskander. Doctor ke? Leya pun Google. Hah masa inilah Leya tahu mengenai KidAone Elderberry + COLOSTRUM. Dr. Jezamine pernah berkongsi kebaikkannya. 

KidAone Elderberry + COLOSTRUM daripada Wellouse Malaysia

Secara peribadinya Leya dah cuba KidAone Elderberry + COLOSTRUM habis sebotol. Jom Leya kongsikan sedikit sebanyak pengetahuan yang Leya tahu ye. 

Apa itu KidAone?

KidAone adalah formula khas untuk kanak-kanak, table yang boleh dikunyah dan berperisa beri dan koko. Berfungsi untuk meningkatkan sistem imun, dan apabila mereka mempunyai sistem imun yang sihat mereka juga akan mempunyai imuniti yang lebih kuat dan merangsang kesihatan usus. 3 bahan utama KidAone adalah ekstrak Elderberry hitam daripada Austria, manakala ColustrumOne dan PUREWAY-C Vitamin C daripada Amerika Syarikat.

Apa itu Kolostrum?

Sama juga seperti susu ibu. Sebagai seorang ibu, semestinya sangat tahu apa itu Kolostrum. Susu ibu yang diawal-awalnya setelah melahirkan anak kita panggil colostrum, menjadi antibodi semulajadi untuk anak kita. Sebab itu pentingnya menyusukan anak dengan susu kita. Tetapi kolostrum dalam susu ibu bersifat sementara, sebelum terhasilnya susu sebenar.

Kebaikkan Kolostrum

Cuba anda fikir, kalau anak-anak anda dapat pengambilan Kolostrum, sudah semestinya mereka akan mempunyai sistem imun dan antibodi yang sihat dan kuat, meningkatkan sistem pernafasan dan kesihatan usus anak-anak. 

Proses pengambilan nutrien kolostrum dikutip di bawah sistem jaminan kualiti yang ketat dengan sijil atau keahlian daripada pihak berkuasa seperti Current Good Manufacturing Practice (cGMP) dan Food Safety System Certification (FFSC) 

Ekstrak Elderberi 

Superfood semulajadi untuk manusia. Merupakan salah satu daripada 3 buah-buahan 'Superfood' di Eropah. 

Eldercraft® Ekstrak Elderberi piawaian "anthocyanin" yang berkualiti tinggi dikilangkan oleh Elderberi hitam Austria (Sambucus nigra, L.) dengan menggunakan teknologi hak milik penapisan membran.

Kebaikkan Ekstrak Elderberi

  • Berfungsi untuk antibacterial dan antiviral 
  • Mengurangkan gejala selsema
  • Menyokong sistem imun dengan meningkatkan jumlah sel darah putih. 

Kebaikkan PureWay-C (Vitamin C)

PureWay-C® adalah sejenis Vitamin C yang mengandungi metabolit lipid antioksidan yang lebih kuat mempunyai kelebihan untuk menghapuskan radikal bebas.


Testomoni KidAone Elderberry +COLOSTRUM. 

Selepas habis sebotol Zulaikha memakan KidAone Elderberry +COLOSTRUM ini, perubahan yang paling ketara Leya nampak selera makan Zulaikha meningkat. Pencernaan pun nampak bagus. Zulaikha tiada masalah ketika membuang air besar. 

Sangat aktif, kena pada masanya. Zulaikha kerap bermain diluar. Maksudnya bila waktu bermain, Zulaikha kelihatan cukup bertenaga. 

Sangat fokus dan cepat menangkap sesuatu ketika Leya sedang ajar sesuatu. 

Kalau anda ada anak berumur 2 tahun dan keatas, anda boleh bagi anak-anak anda makan KidAone Elderberry +COLOSTRUM. 


KidAone Elderberry +COLOSTRUM Selamat dimakan. Ada bukti Lab test tau. 


Baca sini untuk tengok gambar selebihnya.

KidAone Elderberry +COLOSTRUM 

Kejayaan terbesar untuk Wellous Malaysia telah memenangi 13 anugerah antaranya : 

  1. BrandLaureate Prominent Business BestBrands Award 2018 untuk kategori "Jenama Terbaik dalam Penjagaan Kesihatan - Suplemen" setanding dengan jenama Jimmy Choo, Petronas, Mercedes-Benz, Secret Recipe, Starbucks dan AirAsia
  2. Golden Bull Award 2019 untuk kategori "SMEs Award" setanding dengan jenama, Starbucks Coffee, Dragon-I Restaurant, Apple Vacation,Cuckoo dan Healthland

Nak beli? 

Anda tidak tahu dimana nak dapatkan produk, boleh layari laman sesawang di bawah :

Wellous Sdn Bhd Health Food Company

WEBSITE : https://wellous.com/

FACEBOOK : https://www.facebook.com/WellousMalaysia/

INSTAGRAM : https://www.instagram.com/wellousmalaysia_official/


Tags

Post a Comment

3Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

  1. Sedap tu kalau rasa berry.. jangan kata anak, silap-silap omaknya pun telan sekali...hehehehe

    ReplyDelete
  2. nanti nak bagi bebudak ni cubalah makan kidone elderberry kolostrum ni..

    ReplyDelete
Post a Comment