7 SEBAB KENAPA PERLU MEMBELI EMAS DENGAN RICHVALET

1
7 SEBAB KENAPA PERLU MEMBELI EMAS DENGAN RICHVALET | Bismillahir Rahmanir Rahim ( Dengan nama ALLAH Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang ). Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca blog Apakatamommydotcom.


7 Sebab kenapa perlu membeli EMAS dengan RICHVALET?

Korang mesti sebelum membeli emas, korang ada terfikir kedai emas ni boleh dipercayai ke? Senang cerita kedai emas ni TRUSTED tak untuk aku beli emas? Mesti korang akan mencari dulu atau google dulu Kedai Emas Trusted JB.

Sudah sudah. Korang di tempat yang betul la ni. Meh Leya beritahu kenapa Kedai Emas RICHVALET adalah Trusted dan Murah di JB.

1. Kedai Emas Murah dan Trusted di Jb, RICHVALET

Bercakap tentang murah, semuanya kalau boleh nak membeli Emas dengan harga MURAH dan semestinya TRUSTED.



Memang rezeki korang la pembaca Blog Apakatamommydotcom, Sempena BULAN KEMERDEKAAN ini, Kedai Emas Murah di Jb, RICHVALET mengadakan promo SEMARAK MERDEKA SALE yang BABOOM‼️ Nak tahu apa yang RICHVALET tawarkan?
  • Diskaun sehingga RM 8/g bagi pemegang Kad Ahli RICHVALET
  • Diskaun 60% bagi cincin Permata 916 dan Cincin Lelaki 925 🛍
  • PERCUMA LUXURY BASIC TOTE BAG RICHVALET bagi pembelian atas RM 999 😱
  • PERCUMA EMAS 916 bagi pembelian diatas RM 2888 🤩
  • PERCUMA CUCI EMAS
Jom beramai-ramai datang ke RICHVALET dan dapatkan pelbagai hadiah istimewa sepanjang promo RICHVALET ini

2. RICHVALET, Kedai Emas Trusted di Jb.

Dah bercakap tentang harga emas paling murah di Jb, Leya nak bagitahu mengenai Kedai Emas Trusted di Jb pulak. Kedai Emas RICHVALET Leya boleh cakap memang Trusted dan dipercayai kerana Leya boleh berhubung dengan Kedai Emas RICHVALET secara online. 

Korang boleh pergi ke setiap media sosial RICHVALET ni, dan secara automatiknya korang akan tidak teragak-agak untuk membeli walaupun di dalam talian. 

Staff Kedai Emas Trusted di Jb, RICHVALET akan sentiasa up-to-date dengan barangan Emas di kedai mereka. Akan sentiasa ada Live untuk korang booking terlebih dahulu dan datang bayar kemudian.

Leya kongsikan dengan korang okey.

Telegram rasmi: https://t.me/RICHVALET

3. Richvalet Pakar Emas Dambaan Wanita

Kepakaran Kedai Emas Trusted Jb, RICHVALET tidak dapat disangkal lagi. RICHVALET akan membantu korang dalam mencari hiasan emas yang korang minati.


Seperti mana tagline Kedai Emas RICHVALET, 
Pakar emas dambaan wanita, tak cantik tak apa janji ada emas. Emas no 1, Emas RICHVALET baru ada gaya baru ada ada.

Anda puas hati kami senang hati.

Sampai korang puas hati la staff akan layan korang. Macam Leya pergi hari tu, apa sahaja yang Leya tanya mereka tetap akan jawab dan berikan pendapat. Dari situ Leya dah tahu Leya nak design seperti mana.

4. Harga Trade In Emas paling tinggi di Jb, RICHVALET 

Ini yang ramai sebenarnya kalau kaum perempuan dah jumpa hiasan emas yang mereka minati. 



Mencari Kedai Emas dengan harga Trade in yang tinggi di Jb ni sangatlah susah. Hanya Kedai Emas RICHVALET sahaja yang menawarkan harga trade in emas tinggi di Jb.

HARGA TRADE IN EMAS TERTINGI DI JB, KEDAI EMAS RICHVALET : RM228.00

Dengan kepakaran staff RICHVALET mencari emas untuk korang, mestilah korang tidak akan teragak-agak untuk membeli emas di Kedai Emas Murah dan Trusted di Jb, iaitu RICHVALET. 

5. Cincin untuk pasangan memang cantik-cantik di RICHVALET. 

Pertama kali la Leya masuk Kedai Emas di Jb yang mempunyai pilihan cincin sepadan yang terkini dan cantik untuk pasangan yang tengah tercari-cari.


Susah kan nak cari design yang elegant dan cantik untuk cincin lelaki kan. Jangan risau, korang datang ke Kedai Emas RICHVALET, confirm korang akan rambang mata punya.

6. Hiasan Emas yang TERKINI dan VIRAL, Rantai Tangan Sauh dan Kendi.

Apa sahaja design Emas yang tak viral di media sosial. Dari design roti bun, lipan ,boba dan yang paling terbaru, design sauh dan kendi dengan love gemok-gemok.


7. Hiasan untuk anak perempuan

Bukan sahaja hiasan emas untuk mak-mak sahaja yang cantik-cantik, untuk anak perempuan pun cantik juga. 

Alamak mak yang ada anak perempuan, dah la nak kena cari untuk diri sendiri. Tambah pulak dengan hiasan untuk anak. Hahaha terkejut bapak nak membayor nya.


Semestinya apa yang Leya boleh kongsikan dengan korang di sini, cepat-cepat pergi ke Kedai Emas RICHVALET,  kedai emas trusted dan murah di Jb.

Mata korang akan bersinar-sinar apabila masuk ke dalam Kedai Emas Trusted RICHVALET. Pelbagai jenis hiasan emas untuk korang boleh miliki dengan design yang terbaru dan semestinya viral di Malaysia. 

Kalau korang nak tengok gambar selain nya, korang tengok dekat Facebook tau. 


Anda sedang mencari cincin couple? Atau sedang mencari kedai emas trusted dan murah di Jb? Atau mencari harga trade in...

Posted by ByAleya - apakatamommy ; Blog Readers on Wednesday, 24 August 2022

Segala pembelian hiasan emas di Kedai Emas RICHVALET, korang boleh gunakan cash,  pembayaran melalui kad debit/kredit (caj di kenakan) atau secara online tranfer ke acc Richvalet. Sekarang ni senang je kan. Tak perlu risau nak bawak duit banyak-banyak.

Tunggu apa lagi, moh le kita ke Kedai Emas Trusted dan Murah di JB.

Kedai Emas Richvalet
No 64, Jalan Padi 2, Bandar Baru Uda, Johor Bahru

Buka setiap hari
10 pagi – 7 malam

Pastikan korang masuk jalan di Petrol pump Petronas, dan Kedai Emas RICHVALET berdekatan dengan Lionmas. Jangan masuk area yang ada kedai butik banyak tu plak ye. Lepaskan Angsana Mall, hadapan tu korang akan nampak petrol pump Petronas.. hah masuk jalan tu okey.

Bye korang. Terima kasih sebab sudi baca

Post a Comment

1Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Post a Comment