Bufet Ramadan Makanan Arab Zaituna Restaurant di Persada Johor

0

Bufet Ramadan Makanan Arab Zaituna Restaurant di Persada Johor | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca blog Apakatamommydotcom.


Bufet Ramadan Makanan Arab Zaituna Restaurant

Sekiranya korang ingin menukar selera sesuatu yang baru apasalahnya korang menikmati makanan Arab bersama keluarga atau rakan-rakan semasa berbuka puasa. Bufet Ramadan Zaituna Restaurant Arabian di Persada Johor, Johor International Convention Centre merupakan bufet Ramadan terbesar di Malaysia yang dapat menampung sehingga 1000 orang dalam satu-satu masa. Boleh korang bayangkan tak?

Biggest True Arabian Buffet di Malaysia

Bufet Ramadan Zaituna Restaurant Arabian di Persada Johor, Johor International Convention Centre menawarkan lebih daripada 55 hidangan, termasuk Nasi Arab Ayam & Kambing, Nasi Arab Seafood, Arab BBQ, Pizza, hidangan pembuka selera, buah-buahan segar, dan pelbagai jenis pencuci mulut seperti Baklava dan Kunafa yang dihasilkan secara homemade. Hidangan Kambing BBQ juga disediakan untuk dinikmati. Harga yang istimewa ditawarkan untuk pelanggan yang ingin menikmati pelbagai hidangan tanpa had.

Sila tengok Album dekat Page Facebook Nurul Aleya ( apakatamommydotcom )


Harga Bufet Ramadan bawah RM80

Harga yang mesra bajet, hanya RM80 untuk dewasa dan RM39 untuk kanak-kanak berumur 6-12 tahun, manakala kanak-kanak di bawah umur 12 tahun dapat masuk secara percuma. Sangat berbaloi, dah la boleh makan tanpa had. TANPA HAD! Makanan Arab pulak tu.

Untuk sebarang tempahan;
☎️ 07 213 3577
 
Harga per-saorang;
RM 79 Dewasa
RM 39 Kanak-kanak
(6-12 Tahun, 5 ke-bawah MAKAN PERCUMA)
 
⭐️ SPECIAL DISCOUNTS FOR GROUPS and CORPORATE BOOKINGS ⭐️
 
Buffet Ramadan bermula;
🗓 05 April – 02 May 2022
⏰ 6.00pm – 9.00pm
*Ruang solat ada disediakan

Post a Comment

0Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Post a Comment (0)