Snek Ibu Berpantang dari Suraya Mothercare, Snek Vegilicious

0

Snek Ibu Berpantang dari Suraya Mothercare, Snek Vegilicious | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca blog Apakatamommydotcom. 


Ada tak pembaca blog Leya ibu yang tengah berpantang, yang mengandung, atau sedang mencari confinement lady? Bagus kalau ada . Memang tak rugi. Leya nak kongsikan sesuatu dengan korang. 


Snek Vegilicious 



Mintak ampun. Kalau sesiapa yang mengenali Leya secara dekat tentu pelik bila masa Leya ni mengandung atau tengah berpantang.


Memang Snek Vegilicious ni  untuk orang yang tengah berpantang, untuk memudahkan tetapi kalau korang jenis suka makan peria, bawang putih, lobak putih, petola, dan serunding, tak perlu tunggu mengandung atau berpantang bila-bila masa korang boleh makan. 


Tetapi itulah, nak mengoreng sendiri leceh kan. So lebih baik korang beli je. Hah nak beli mana? Ini nak kongsikan kan ni. Korang boleh beli dengan Suraya Mothercare,  Snek Vegilicious dari mereka memang sedap. JARANG TAK REPEAT.


5 Jenis Snack Berpantang Vegilicious dari Suraya Mothercare




1. Serunding Halia Ikan Bilis
2. Petola Goreng Rangup
3. Bawang Putih Rangup
4. Peria Goreng Rangup
5. Lobak Putih Goreng

Sedap korang. Sambil tengok Netflix korang boleh makan Snek Vegilicious ni, buat macam kudap-kudap. Takut suami beli untuk isteri tengah berpantang nak makan dengan nasi panas, tapi dia bantai buat makan sambil tengok bola. Nayaaaa isterinya. Haha.


Korang juga boleh beli bagi hadiah untuk kawan-kawan atau keluarga yang tengah berpantang, sebabnya Snek Vegilicious datang dengan kotak packaging yang sangat cantik. Sesuai kalau nak buat bagi hadiah. Dalam 1 kotak ada 5 paket



Leya paling suka petola dan peria goreng rangup. Suami Leya pulak suka serunding halia ikan bilis. Habis ke dia je 1 paket tu. Hampeh.

Korang dengar cerita lebih 100,000 jualan pek di Shopee sahaja. Senang cerita Snek Vegilicious snek berpantang paling popular di Shopee la kan.


Memudahkan ibu berpantang, memudahkan tugas suami untuk menyediakan makanan untuk isteri ketika berpantang, sebab itulah jualan melebihi 100,000 di Shopee.


Perkhidmatan Confinement Lady ( CL )


Suraya Mothercare juga menyediakan
perkhidmatan confinement lady. Ada lebih
daripada 100 orang CL di seluruh Malaysia.

Antara pakej yang disediakan ialah:
Pakej Day Care: 8.30am - 4.30pm
Pakej Halfday masak/tanpa masak
Pakej stay in Malaysia
Pakej stay in overseas
Pakej urutan prenatal
Pakej penutup pantang
Pakej Keguguran

Korang doakan semoga Leya dapat tambah anak lagi, boleh la Leya ambil pakej perkhidmatan confinement lady dengan Suraya Mothercare ni. Hehe


Untuk info lebih lanjut :



IG: snack vegilicious / surayamothercare
Fb: snack vegilicious / surayamothercare
Tiktok: suraya mothercare

JARANG TAK REPEAT 

Post a Comment

0Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Post a Comment (0)