Bufet Ramadan Opero Hotel ( Harga & Review )

1

Bufet Ramadan Opero Hotel Bazaar Makan-Makan 2023 | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca blog Apakatamommydotcom.

Bufet Ramadan Opero Hotel kini memperkenalkan Bazaar Makan-Makan. Seperti biasa, rakyat Malaysia sudah terbiasa dengan kepelbagaian makanan dan minuman yang ditawarkan di bazaar. Oleh itu, Opera Hotel mengambil inisiatif dengan menyajikan lebih kurang 400 hidangan makanan, termasuk minuman, di Bazaar Makan-Makan @ Opero tahun ini.

400 Hidangan?

 

Jika difikirkan, tampaknya tidak logis. Mungkin terdengar seperti Leya sedang menipu, tetapi apa kata korang terus lanjutkan membaca okey. 

Dengan lebih kurang 400 hidangan, gerai makanan jalanan yang menggiurkan, dan pencuci mulut yang lazat, Leya yakin korang akan menemukan hidangan yang sempurna untuk berbuka puasa nanti. Hidangan yang ada seperti Quzi Lamb with Arabic Rice, Prime Rib Carvery Station, Homemade Sausages, Angus Rib Eye and Striploin Steak, Lamb Chop, Short Ribs, Grilled Tiger Prawn, Squid, Stingray and Baby Fish, Satay - Lamb, Beef and Chicken, Live Teppanyaki, Shawarma - Lamb and Chicken, Hokkien Carrot Cake, Sushi, Sashimi, eh macam-macam lagi la. Dari hidangan lokal hingga internasional, semuanya tersedia di sini.

 

Ya Allah, tengok gambar dah teringat balik makanan yang ada dekat Bazaar Makan-Makan @ Opero. Korang nak tengok makanan lain tak? Jika korang ingin melihat lebih banyak gambar jangan lupa untuk kunjungi Facebook Page Nurul Aleya (apakatamommydotcom) atau lihat album yang Leya bagikan. Bersiaplah untuk menahan rasa lapar!



Pencuci Mulut Paling Sedap!

Tidak lengkap hidangan tanpa pencuci mulut dan minuman. Selain dari kuih-muih tradisional, terdapat juga kek-kek yang dipotong setiap satu keping, tidak seperti dipotong kecil-kecil. Selain itu, terdapat juga pilihan Apple Cheese Strudel dengan Sos Vanilla, Bread & Butter Pudding, dan pelbagai perisa puding. Terdapat juga pencuci mulut Arab yang tersedia seperti Baklava

Untuk minuman, Leya paling suka minuman bernama Longan and Honey Sea Coconut Cocktail. Minuman ini sangat menyegarkan dan tidak perlu minum air lain walaupun terdapat banyak lagi pilihan minuman lain

Pasti Datang Lagi Untuk Berbuka Dengan Family

Hidangan yang disajikan di sini sangat berbaloi dengan harganya, dan Leya pasti akan datang ke sini bersama suami dan anak untuk berbuka puasa nanti. Tidak ada salahnya untuk berbuka puasa di luar rumah sekali-kali. Siapa tahu, mungkin rezeki Leya akan berpeluang bertemu dengan pasangan pelakon Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin yang menjadi duta ( ambassador ) untuk bufet di Opero Hotel Southkey ini

Bazaar Makan-Makan OPERO Buffet Dinner
📍 Opero Hotel Southkey
🗓️ 24 Mac - 18 April 2023
🕡 6.30pm - 10.00pm
 
🕊️ Promosi Early Bird (sehingga 10 Mac 2023)
Beli 10 PERCUMA 3
 
💸 Harga Biasa
RM188 nett per Dewasa
RM168 nett per Warga Emas (60 tahun ke atas)
RM88 nett per Kekanak (7-12 tahun)
Kekanak 6 tahun ke bawah PERCUMA

Untuk tempahan dan pertanyaan:
📲 +6011 3680 0899 (Amirah) https://operohotel1.wasap.my
📲 +6016 840 0899 (Grace) https://operohotel2.wasap.my
📲 +6016 511 0899 (Syakirah) https://operohotel3.wasap.my
📲 +6010 887 0899 (Suhana) https://operohotel4.wasap.my

Post a Comment

1Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Post a Comment