15 Gambar Corak Viral Board dan Batten, Wainscoting 2020

1
Corak Viral Board dan Batten, Wainscoting 2020 | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca blog apakatamommy.

Sebelum ini mommy ada kongsikan 10 corak wainscoting board dan batten ni, boleh baca < SINI >. Ramai pulak yang bertanya nakkan contoh yang lebih ekslusif. Sebab nya entry sebelum ini, mommy ambil gambar contoh corak dari ahli group Facebook. Jadinya kebanyakkan nya corak adalah idea masing-masing.

Dengan rasa berbesar hati mommy carikan untuk korang dan kongsi dengan korang semua.

15 Corak Wainscoting Board dan Batten.

Ada 15 corak yang mommy jumpa. Dekat sini setakat yang mommy search dan buat tinjauan corak yang popular macam Chevron Basic, Basket Weave Block, Herringbone Slim, dan Hexagon. Akan tetapi menurut pandangan mommy, cantik lagi corak yang telah DIY oleh ahli group Facebook, nampak lebih modern. Boleh tengok dekat sini tau. < SINI > . Cantik

Okey mommy ada kongsikan corak wainscoting board dan batten ihsan Pinteres.













Korang dah tengok post yang lepas. Boleh tengok < SINI >. Korang boleh lah buat perbandingan iya. Macam mommy cakap, mommy lagi suka corak yang sudah di DIY dan ada modern sedikit.

Next post mommy nak kongsikan cara DIY wainscoting dengan bajet yang berbaloi. Tengah kumpul bahan nak buat post.

Post a Comment

1Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

  1. Kalau bagi Sis, tak minat buat gitu...rasa macam lebih banyak habuk duk celah-celah tu hahaha...ikut citarasa memasing kann.. kalau betuk hias, memang lawaa dinding rumah..

    ReplyDelete
Post a Comment