APA, DENGAN HARGA RM140 BOLEH DAPAT SET BREAKFAST DAN DINNER HANYA DENGAN GBW HOTEL

17
APA, DENGAN HARGA RM140 BOLEH DAPAT SET BREAKFAST DAN DINNER HANYA DENGAN GBW HOTEL | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera kepada semua pembaca blog apakatamommy. 

Korang ni mommy nak habaq, GBW Hotel sedang membuat promotion untuk Deluxe Room 2 hari 1 malam dengan harga RM140.00 nett. Apa yang best dan istimewanya ialah, dengan harga murah seperti itu, korang akan dapat Set Breakfast dan juga complimentary Set Dinner. Kita panggil Fantastic Stay Deal!

Pakej ni boleh diguna pakai sehingga 30 November 2020


Berbaloi sungguh la korang.

Jadinya semalam 3 Julai 2020 mommy makan tengahari dekat D'Mezzanine Restaurant dekat GBW Hotel, Johor Bharu. Sepanjang perjalanan mommy hendak ke hotel, mommy boleh lihat banyak pusat membeli-belah, dan tempat tarikan di Johor Bharu yang berdekatan dengan GBW Hotel. 

Berbaloi lagi. Sudah la bayar harga bilik murah, dekat pulak dengan tempat-tempat tarikan di Johor Bharu, seperti Shopping Center City Square dan Mid Walley Southkey. Korang pun rasa berbaloi kan? Iyalah bukannya 24jam korang nak duduk dalam bilik hotel, tentu korang boring punya. Pusat membeli-belah dekat pun ada, berhadapan dengan GBW Hotel, R&F Mall. Mommy tak pernah masuk lagi.

Nak di jadikan cerita, bila mommy masuk sahaja lobby, mata mommy tangkap 1 banner ni . GBW Hotel menawarkan perkhidmatan ulang-alik percuma setiap hari ke pusat beli belah yang mommy ada beritahu di atas tadi. WOW. FREE ok.



Adalah mommy tunggu dalam 5 minit, Ms Sutha Menon Manager Advertising, Promotion & Administration pun datang jemput mommy naik ke tingkat 1, untuk makan tengahari di D'Mezzanine Restaurant. Jangan risau kalau korang ada bawak anak kecil atau orang tua, sebab lift ada disediakan.

Mommy dihidangkan dengan Nasi Goreng Malaya, nasi goreng ala kampung disajikan dengan ayam goreng ranggup, udang goreng, keropok dan sedikit acar. Oh tidak lupa juga telur mata goreng. Sepatutnya ada Mee Goreng GBW, sorry korang mommy tak snap pulak gambarnya. Kalau korang boleh nampak sipi-sipi tu pun dah menyelerakan.



Hidangan untuk satu pinggan ni boleh 2 orang makan. Banyak korang. Sedap pulak tu. Cuma bagi mommy podasss sedikit.

Selain itu, mommy dihidangkan dengan makanan yang ada dijual di Chill Lounge. Kalau korang nak minum petang sambil lepak dan berbual dengan keluarga atau kawan-kawan boleh la ke Chill Lounge tu. Nak buat mini meeting pun boleh.

Kebanyakan menu yang ada di Chill Lounge ni mommy boleh bagi pass 100% sedap. Mommy ni jenis dessert person pun orang. So mommy rasa semua dessert yang bagi mommy rasa.

Macam gambar bawah ni, nama nya Crispy Tacos. Korang kalau order ni kena makan cepat-cepat lepas sampai. Nanti kepingan tacos tu keras. hahaha



Chessy Wedges, Tauhu Sumbat dan Mini Chicken Murtabak With Chicken Curry pun ada dihidangkan jugak. Semua menu ni korang boleh dapatkan di Chill Lounge. Promosi bukan sahaja ada di D'Mezzanine Restaurant, di Chill Lounge pun ada Promosi Chill & Easy, setiap menu yang korang order akan di hidangkan dengan Kopi atau Teh.

Harga dari RM5.00 ke RM12.00.


Paling favorite sekali adalah Blueberry Cheesecake. Red Cake, Tiramisu Cake dan Marble Cake bagi mommy pun sedap jugak. Dessert ni pun boleh didapati di Chill Lounge.











Setiap potongan kek tak silap mommy RM12.00. Oh yeah. Ini pun berita baik jugak. Kalau korang nak sambut hari jadi atau apa jenis event pun , GBW Hotel ada sediakan Celebration Package tau.

Harga seorang dewasa ialah RM30.00 dan kanak yang berumur 4-11 tahun hanya RM15.00. Harga pakej termasuklah free basic decoration, free celebration cake, free usage of PA system, Free flow of cordial drink dan local or international menu.

Sempena PKPP ni, majlis perkahwinan hanya boleh dihadiri seramai 250 sahaja kan. Ini masanya la boleh buat dekat hotel. Hahaha


Hanya RM40.00 seorang, korang pasangan pengantin jangan risau. Makanan, hiasan pelamin dan hall, PA System, meja tetamu semuanya sudah termasuk dalam harga RM40.00 tu. Tak payah feninnn feninnn kepala lagi korang. Door Gift pun aterrr hotel sediakan.

Menu mommy tak tahu plak. Tapi rasanya Set Nasi Hujan Panas. Korang boleh < BACA SINI >

Korang nak tahu lebih lanjut boleh je hubungi no yang ada dekat banner tu.


Panjang lebar dah mommy cerita ni. Tapi ada lagi yang mommy nak kongsikan dengan korang. Korang suka Drive Thru kan, GBW Hotel juga ada menyediakan tempahan Lunch Break Deal. Korang boleh buat tempahan dari 11.00 pagi hingga 07.00 malam. Pickup pulak di laluan lobi dari pukul 12.00 tengahari sampak 08.00 malam.

Mudah bukan. Alah korang memang suka Drive Thru ni kan. Tengok je la MCD. Tak pernag tak ada kereta beratur.

Harga untuk Lunch Break Deal ini dari RM18.00 ke RM20.00. Setiap set dapat percuma Ice Lemon Tea dan Fresh Cut Fruits. Ini dia 5 set yang ditawarkan;

  1. Nasi Goreng Malaya
  2. Salmon Teriyaki Bento
  3. Chicken Teriyaki Bento
  4. Hainanese Chicken Chop
  5. Niku Udon
Korang boleh Whatsapp atau call no ini. 016-7100381.



Promosi ini yang paling mommy rasa berbaloi sangat. Korang tak ada masa dalam waktu terdekat ini untuk tidur di hotel, jangan risau. Korang boleh ambil promosi Buy Now! Stay Later. Pakej nya bermula dari RM98,00 (tidak termasuk breakfast) untuk Deluxe Room.

Korang boleh booking sekarang dan stay bila-bila masa sebelum 30 June 2021. Korang booking 5 bilik, dapat percuma 1 bilik.

Risau ke nak menginap di Hotel, lagi-lagi musim Covid19 ni. Korang jangan risau. GBW Hotel memang mengikuti kesemua SOP yang telah kerajaan Malaysia tentukan. Mereka akan buat double cleaning . Selepas je guest check out, terus akan dibersihkan keseluruhan bilik tersebut.

Untuk maklumat dan promosi terbaru, boleh rujuk website mereka dan korang juga boleh follow FB dan IG GBW Hotel

WEBSITE : https://www.gbwhotel.com.my/
FB PAGES : https://www.facebook.com/gbwhotel
IG : https://www.instagram.com/gbwhotel/

GBW HOTEL
9R, Jalan Bukit Meldrum, 80300 Johor Bahru, Johor

Boleh Hubungi Untuk Pertanya Promosi;
📞 Mr. Syahmi : +6016 710 0048
📞 Ms. Urfa : +6016 710 0073
📞 Ms. Aiza : +6016 723 3558

Oh ye, boleh rujuk website kalau nak buat meeting dan seminar.

Post a Comment

17Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

  1. Sedap-sedap semuanya.. set nasi hujan panasnya pun sodap!

    ReplyDelete
  2. Wow! Betul-betul berbaloi lar dengan harga RM140 boleh dapat breakfast dengan makan malam sekali.

    ReplyDelete
  3. wowwww.. dengan harga RM140.00 boleh dapat Set Breakfast dan juga complimentary Set Dinner.. memang berbaloi2 sangat tuu

    ReplyDelete
  4. Mati-mati Rawlins ingatkan dekat KL rupanya kat Johor. Kalau dekat dah nak try staycation dah sebab harga murah betul sebab nak hilang stress hahaha

    ReplyDelete
  5. Berbaloi baloi sangat kalau dapat bercuti dan menginap di gbw hotel ni. RM140 semalam free breakfast dan makan malam. Memang jimat sangat. Kalau pergi johor nanti bolehlah bercuto gbw hotel ni

    ReplyDelete
  6. wahh menarik pakej ni serendah Rm140 boleh dapat sekali bfast and dinner..alahai tapi jauhnya johor..untunglah orang johor kan :)

    ReplyDelete
  7. Eh, murahnya.. Benar2 berbaloi.. Dapat bilik, pakej breakfast n dinner pulak tue.. Promosi hingga November boleh la AM bawa anak2 n family turun JB nanti..

    ReplyDelete
  8. Menarikla promosi ni. Kalau turun johor bolehlah singgah. Hotel dia cantek juga

    ReplyDelete
  9. Mula-mula macam dah excited, ingatkan dekat KL ni je. Rasa nak terus grab je sebab murah sangat. Rupanya dekat Johor. Hehe... Tapi boleh je pertimbangkan pakej ni, boleh cuti-cuti ke Johor.

    ReplyDelete
  10. murah gak tu, ingatkan kat kl rupanya johor ya. berbaloi2 kalau camtu

    ReplyDelete
  11. Untungnya kalau pi JB time ni. Promosi berbaloi kalau menginap kat sini kan. Bestnya lahai. Ok gak tu siap ada breakfast dan dinner. Terasa nak pi JB sekarang

    ReplyDelete
  12. ohh...thanks for this good deals sharing, am gonna check them out for my next staycation
    cheers, siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  13. Kek2 dia menawan sungguh lahh.. Teringin nak makan.. Hihi thanks for sharing this

    ReplyDelete
  14. Ingat kan Grand Blue Wave. hahaha. Dah mula excited sebab tengok kek tu sungguh mengiurkan!

    ReplyDelete
  15. Sangat berbaloi ya. nampak sedap semuanya. terliur la pulak hehe dah la memalam ni

    ReplyDelete
  16. wow, best sangat offer ni. memang nak pergi bercuti ke JB . boleh lah grab promo menarik ni!

    ReplyDelete
  17. Ingatkan kat kl .. Rupanya kat johor. Tp harga tu untuk satu bilik 2 orang atau per head siap ngan pakej dinner tu?

    ReplyDelete
Post a Comment